Op avontuur! - Reisverslag uit Lievelde, Nederland van Laura Weenink - WaarBenJij.nu Op avontuur! - Reisverslag uit Lievelde, Nederland van Laura Weenink - WaarBenJij.nu

Op avontuur!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 December 2011 | Nederland, Lievelde

Lieve allemaal!

Morgen is het zover! Om half 8 vertrekt m'n vliegtuig richting Venezuela. Hier verblijf ik 8 weken om Spaans te leren en het avontuur op te zoeken. Daarna vlieg ik naar Ecuador. Dan reis ik vanuit daar in vier weken, via Peru naar Bolivia en dan weer terug naar Peru. In deze maand komt Sandra gezellig twee weken met me mee reizen. Vanuit Peru vertrek ik dan naar Nieuw Zeeland. Hier ga ik samen met Ellen een maand met een camper rondtrekken. Tenslotte gaan we nog een weekje vakantie vieren op de Fiji eilanden!! Heerlijk! :-)
Ik zal zeker af en toe wat van me laten horen via mail/telefoon en natuurlijk via deze site! :-)

Ik heb er zin in!

Liefs,
Laura

  • 01 December 2011 - 17:51

    Ellis:

    He meid!

    Toch niet via facebook ;) haha...
    Ik dacht net toen ik je berichtje zag, gaat ze morgen al??? Maar het is inderdaad alweer december!

    Ik ga je site zeker in de gaten houden en ben heel benieuwd naar alle avonturen die je gaat beleven!

    Geniet ervan!

    Veel liefs -x- Ellis

  • 01 December 2011 - 17:52

    Linda B:

    Hey laura. Een hele goede reis en heel veel plezier! Disfruta! Beso, Linda

  • 01 December 2011 - 17:55

    Nicole:

    Goeie reis alvast! En wel foto's op je facebook plaatsen he! ;).. hier kunnen er maar zo weinig op! Gewoon beveiligen, dan hoeft niemand er iets mee te maken te hebben haha.. Geniet nog ff van je eigen bedje, tv en nederlandse stamppot! Daagxx

  • 01 December 2011 - 17:59

    Dienke:

    He meid.

    Fijn om te horen dat je nog steeds vol positieve spanning zit ;) Een hele goede reis, vol met mooie en bijzondere ervaringen!!

    Tot april.

    Liefs,
    Dienke

  • 01 December 2011 - 18:05

    Daniëlle:

    Spannend meis, morgen vertrek je al! Hoop dat je regelmatig even een update kunt doen. Geniet ervan! Liefs

  • 01 December 2011 - 20:36

    Annelyne :

    Wow Laura! Wat een fantastische reis ga je maken! Ik hoop dat je ons inderdaad vaak op de hoogte gaat houden van alle schitterende verhalen en gebeurtenissen die je meemaakt! Is je master nu helemaal afgerond? Geniet, maak mooie foto's en fantastische herinneringen!
    Groetjes Annelyne

  • 01 December 2011 - 21:06

    Tom & Tanja:

    Ha meis,

    Namens ons beide onwijs veel plezier op deze mooie reis! Geniet ervan en veel ervaring op doen. Een goede reis morgen!

    Lfs!

  • 02 December 2011 - 10:36

    Suzanne:

    Ha Laura,

    Hele goeie reis en super veel plezier!!! Ik ga je verhalen in de gate houden :-D

    xx Suzanne

  • 05 December 2011 - 12:00

    Milana:

    Dat klinkt fantastisch!! Heel veel plezier! :D

  • 25 Januari 2012 - 09:40

    Willemijn:

    Hey Laura!
    Aangezien ik op nog geen één bericht van je heb gereageerd..... ga ik het nu goedmaken door alsnog op alles te reageren! :D Ik krijg ook niet automatisch een mail van jou als een verhaal is geplaatst dus soms vergeet ik t een beetje...sorry!

    Dus vanaf nu kun je wat reacties van mij verwachten :P
    Xx Willemijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lievelde

Laura

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 28263

Voorgaande reizen:

02 December 2011 - 08 April 2012

Spaans en Avontuur

17 Februari 2008 - 28 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: