Kort berichtje uit Venezuela!! - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Laura Weenink - WaarBenJij.nu Kort berichtje uit Venezuela!! - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Laura Weenink - WaarBenJij.nu

Kort berichtje uit Venezuela!!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 December 2011 | Venezuela, Puerto La Cruz

Ha lieve mensen!

Ik leef nu alweer een paar daagjes hier in Venezuela en ik kan stellen dat ik het naar mn zin heb :-). Het is een indrukwekkend land! Weinig tot geen toeristen, wat het erg speciaal maakt hier te zijn! Een klein ritje met de bus is al speciaal,omdat het zo anders is dan thuis. En het meest fantastische hier is dat er muziek is op elke hoek van de straat. Echt overal, en hard ook! Verder is het warm, maar nog wel elke dag regen. Het regenseizoen zou af moeten zijn, maar dit is nog niet helemaal gelukt schijnbaar ;-). Maar goed, de regen is warm en de temperatuur wordt er niet minder door. Het strand bij de lodge waar ik ´woon´is prachtig! En de lodge is ook erg leuk! Dus al met al is het verblijf erg goed. Ook hebben we een leuke groep, met allerlei nationaliteiten. We moeten wel in hangmatten slapen, maar dat gaat me ook steeds beter af. Ik slaap steeds langer achter elkaar.. Wel moeten we elke ochtend vroeg op, maar dat is eigenlijk best lekker, dan is het niet zo heet.
Maar overall gaat het dus erg goed hier! Op elke hoek van de straat staat: Viva la Vida. Ik geloof dat ik daar mee bezig ben :-)

Veel liefs!!!

Ps. De muggen zijn zo irritant!! Heb al 30 bulten op mn benen. En het erge moet nog komen; de jungle. Dus dat wordt afzien voor mij op dat punt denk ik :-S.

  • 05 December 2011 - 19:27

    Manouk:

    Ha Lau!
    Leuk om je eerste berichtje te lezen. Kort maar krachtig!
    Fijn dat je het naar je zin hebt. Heel veel succes in de jungle.
    De domme blondjes hebben het ook overleefd, dus dan lukt dat jou helemaal!
    Liefs

  • 05 December 2011 - 19:33

    Tanja:

    Ha meis,

    Wat fijn om al wat van je te horen. Mooi dat je het naar je zin hebt. Succes straks in de jungle!

    x

  • 05 December 2011 - 20:08

    Dienke:

    Volgens mij kan ik maar een ding zeggen: ENJOY!!!

  • 05 December 2011 - 20:15

    Ellen:

    Laura,

    Leuk om je bericht te lezen en goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt daar!

    Hou ons op de hoogte!!!

    Liefs,

    Ellen

  • 05 December 2011 - 21:04

    Agatka:

    Hej lau!!

    Fijn om wat van je te horen.. en dat je het al zo goed kunt vinden in Venezuela:D!! Klinkt
    nu al erg leuk, overal muziek hele andere cultuur!

    Succes in de jungle ;)

    Liefss en Have fun meid!

  • 06 December 2011 - 13:34

    Dees:

    heej meid, dat klinkt als een heerlijk begin van je vakantie! koop voordat je naar de jungel gaat ergens ( als dat kan ff zon citroen stik - anti mug) succes met de muggebulten. beetje azijn doet trouwens wonderen als je erg veel jeuk hebt (aldus desiree de online advieseur bij muggen ;-P )

    geniet van het mooie weer, en lijkt mij wel een keer heerlijk warme regen! beter als hier (waterkoud) lekker in de regen dansen op de muziek :-P

    nou meiske! geniet d'r van!!!!

    leuk om wat van je te lezen!!

    liefs ~!!!

  • 06 December 2011 - 14:30

    Daniëlle:

    He meis!
    Leuk dat je toch even internet hebt voor een update. Fijn dat je steeds langer door kunt slapen in de hangmat, ik kan me er toch echt niets bij voorstellen dat dat ook maar een klein beetje lekker ligt.
    Heel veel succes en plezier in de jungle. Ik kijk nu al uit naar je volgende update.

    Liefs!

  • 06 December 2011 - 14:59

    David:

    Que lastima esas moscas!
    Misschien kun je een mosquitonetje aanschaffen.


  • 06 December 2011 - 15:02

    Jenny:

    Qué alegria: la música y la vida buena, enhorabuena

  • 06 December 2011 - 16:45

    Ellis:

    He Laura,

    Fijn dat je al internet hebt kunnen vinden, zodat je al wat van je kunt laten horen.
    Slapen in een hangmat klinkt niet erg ontspannen, maar alles went zeggen ze toch??? haha...

    Geniet van je verdere reis en veel succes en plezier toegewenst in de jungle!

    Liefs -x- Ellis

  • 06 December 2011 - 17:24

    Irma:

    Hey Laura

    Leuk om je zo te volgen met je reis.
    Geniet er van.
    Groetjes van de Oolthuisjes.

  • 06 December 2011 - 18:03

    Cindy:

    He meis,

    Leuk iets van je te horen. haha, slapen in een hangmat klink denk ik meer relax dan het daadwerkelijk is ;)
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt!

    Have fun!

    Lfs

  • 07 December 2011 - 08:18

    Nicole:

    Heey meis! Eindelijk even tijd gevonden om je verhaal te lezen, maar goed om te horen dat je het naar je zin hebt ;). Liever muggebulten dan de onweerswolk die ik nu onder je naam bij lievelde zie staan hahaha. Ben erg benieuwd hoe je talencursus zal gaan! Je krijgt in ieder geval mooi veel internationale contacten erbij.. en dus leuke toekomstige adresjes haha. Benieuwd naar je volgende verhaal! XX

  • 08 December 2011 - 14:44

    Yvette:

    Hi meid,

    Erg leuk om je verhaaltje te lezen.

    Geniet lekker van alles wat je daar gaat beleven!
    Ik blijf je zeker volgen!

    Ik kijk uit naar je volgende verhaal en de foto's natuurlijk : )

    Dikke knuffel Yvette

  • 12 December 2011 - 10:20

    Loes :

    Hej Laura!

    Klinkt goed allemaal! (Behalve die muggen dan :p). Mooi dat de groep leuk is!
    Reis N-Z is zo goed als rond, we vertrekken net na de kerst, en oud en nieuw vieren we in Auckland.
    Heel veel plezier en succes verder! Kijk al uit naar je volgende bericht!
    xx

  • 13 December 2011 - 16:44

    Bea Ter Maat:

    Ha Laura,
    Op Ina's verjaardag hoorden we van je reis. Héél veel plezier en... kun je een beetje zon naar hier seinen, het stormt en regent maar.
    Groetjes!

  • 25 Januari 2012 - 09:43

    Willemijn:

    Nou dit bericht was kort maar krachtig van je ;) Wel fijn om te lezen dat je reis goed begonnen is! Wel zuur van die muggenbulten en slapen in een hangmat lijkt mij ook niet heel relaxt haha, maar ik blijf jaloers dat je nu in Zuid-Amerika zit!

    Xx Willemijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Venezuela, Puerto La Cruz

Laura

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 28252

Voorgaande reizen:

02 December 2011 - 08 April 2012

Spaans en Avontuur

17 Februari 2008 - 28 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: