Nog 6 weekjes... - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Laura Weenink - WaarBenJij.nu Nog 6 weekjes... - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Laura Weenink - WaarBenJij.nu

Nog 6 weekjes...

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 Januari 2008 | Nederland, Maastricht

Nog 6 weekjes en dan zit ik voor ruim 5 maanden in Zuid-Afrika!
Ik ga stage lopen in het protea hotel dorpshuis in Stellenbosch:
http://www.proteahotels.com/protea-hotel-dorpshuis.html
17 februari vertrek ik en via deze site ga ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen...

Liefs, Laura

  • 09 Januari 2008 - 08:33

    Daan:

    He Laura, leuk dat je deze site aangemaakt hebt! Heb nu al zin om je verhalen te lezen :D
    xxx

  • 09 Januari 2008 - 15:14

    Maaik&Linda:

    We missen je nu al :P

    kus Maaik en Linda

  • 09 Januari 2008 - 15:15

    Linda&Maaik:

    En we menen het ook nog!!

    wij zijn vanaf nu af aan, je vaste stalkers :P

    xx

  • 09 Januari 2008 - 15:24

    Milana:

    Hier nog zo'n stalker.. Je site ziet er alweer prachtiger uit dan 5 minuten geleden in ieder geval. Ben benieuwd hoe je het gaat hebben in ZA, wordt vast geweldig!! :D

    Ok, en nu aan het werk. Ik dan.

    Schpätaaah! Groetjes van de buur! :D

  • 09 Januari 2008 - 18:44

    Sandra:

    Hee Laura!

    Sow, hier mijn eerste berichtje, en zeker niet mijn laatste! Ga je goed in de gaten houden, ook al zit er een aantal duizend km tussen! Ben heel erg benieuwd naar je belevenissen en ervaringen! Maar zal je ook zeker gaan missen! Maar goed, time flies when you are having fun!!

    Tot zaterdag meis!

    Liefs San.

  • 09 Januari 2008 - 18:44

    Sandra:

    Oh nee, vrijdag! ;) haha

  • 20 Januari 2008 - 19:06

    Tanja:

    17 febr. komt steeds dichterbij.. Maar eerst gaan we nog een super feest vieren met carnaval. We kunnen nog even van je gezelligheid genieten :)

    Verder hou ik je uiteraard ook goed in de gaten via deze site!

    Lfs!

  • 23 Januari 2008 - 15:23

    Guido:

    Laura! Heel veel plezier maar ik ga je echt missen!

    xxx

  • 23 Januari 2008 - 21:48

    Dienke:

    Hey Lau,

    Door de goede tip van je vriendje, dacht ik me ook heel handig even toe te voegen aan jouw mail lijst. Maar ik krijg al een berichtje dat je me al toegevoegd had. Leuk, want ik wil natuurlijk graag op de hoogte blijven van je verhalen!
    Zie je vast komend weekend wel weer ;)

    xxx

  • 31 Januari 2008 - 14:20

    Manouk:

    Hee meis, hoe kan het dat ik gemist heb dat je deze site had aangemaakt haha!?
    Erg leuk zulke sites, kunnen we je allemaal goed volgen wat je daar allemaal beleeft. Ik verheug me op je verhalen, maar absoluut nog niet op je vertrek! Het is echt al zo 17 feb joh!

    Maar eerst gaan we nog even flink party-en zolang we nog kunnen hier in NL! Laten we beginnen met zaterdag ;)

    Lfs!

  • 08 Februari 2008 - 14:55

    Sanne:

    Hi Laura!
    Ik heb de site gevonden en mijn e-mailadres toegevoegd :) Ik ga je ook zeker in de gaten houden de komende tijd, leuk :D Ik ben heel benieuwd! Zijn alle voorbereidingen al klaar nu? Ik hoop het :) Enne win ik de komende maanden een keer heel veel geld, dan kom ik je opzoeken ;) Haha! Succes met alles wat nog moet gebeuren en tot snel! Ik zie je iig 15 feb :D..
    Liefs,
    Sanne

  • 10 Februari 2008 - 13:29

    Sandra:

    Nog maar één week!! Spannend!!! Vrijdag wordt het een megafeest! :)

    Xx

    Ps. heeft Guido ook zo'n mooi site??

  • 14 Februari 2008 - 12:44

    Ronald:

    Hai Laura nog maar een paar dagen en dan hop naar de andere kant van de bol.
    hééél veel lol en geniet ervan. voor jehet weet ben je weer thuis.
    Groetjes.:-).
    p.s kan ik Guido ook op deze manier volgen? of doet hij dat niet?

  • 14 Februari 2008 - 19:13

    Suzanne:

    Heej Laura,
    Zag net dat ik nog helemaal geen berichtje op je site heb staan.. Schandalig!!:D Zondag is het al zo ver! Heeeeeel veel plezier! en ik hou je in de gaten vanuit londen!

    xx Suzanne

  • 16 Februari 2008 - 14:29

    Dienke:

    Jeetje Lau, nu komt het wel heel dicht bij! Je feestje gister was super. Dat gaan we zeker over doen als je weer terug bent. Veel plezier meis, ik ga je missen! ;) xxx

  • 16 Februari 2008 - 16:29

    Daan:

    He meis! Gister was echt super feestje! Ik ben op dit moment de foto's op de site aan het zetten. Nogmaals heel veel plzier daar en ik ga je missen! Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2008

Update vanuit Stellenbosch!

02 Mei 2008

Een wereld van verschil!

12 April 2008

Werken, Onspannen & Genieten

22 Maart 2008

Ja hoor, ik leef nog!

27 Februari 2008

Eindelijk bericht!
Laura

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 28269

Voorgaande reizen:

02 December 2011 - 08 April 2012

Spaans en Avontuur

17 Februari 2008 - 28 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: