Het avontuur gaat beginnen.... - Reisverslag uit Lievelde, Nederland van Laura Weenink - WaarBenJij.nu Het avontuur gaat beginnen.... - Reisverslag uit Lievelde, Nederland van Laura Weenink - WaarBenJij.nu

Het avontuur gaat beginnen....

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Februari 2008 | Nederland, Lievelde

Morgen rond half 1 ga ik dan eindelijk Lievelde verlaten en vlieg ik vanaf Dusseldorf via Londen naar Kaapstad. Vanuit hier worden Maud en ik opgehaald door mijn hotel en naar Stellenbosch gebracht.
De eerste week verblijven we in een B&B. En na een week mogen we in ons appartementje mét, jawel, een zwembad! De eerste dagen moeten we nog even ons visum regelen en daarna gaan we lekker beginnen met werken. Ben erg benieuwd hoe het allemaal zal zijn!

Hoop dat internet het goed doet in ons appartementje en dat ik jullie snel kan verblijden met een nieuw bericht en hopelijk de eerste foto's!

Laat vooral veel berichtjes achter, want dat stel ik zeer op prijs...

Liefs, Laura

  • 16 Februari 2008 - 17:45

    Ellis:

    He Laura!

    Leuk dat je ook een site hebt! Ik ga je site zeker in de gaten houden.
    Heel erg veel plezier en succes in Zuid-Afrika, maar dat gaat vast en zeker lukken! Goede reis morgen!
    Ik ga je missen!!!

    Liefs kus Ellis

  • 16 Februari 2008 - 18:11

    Tanja:

    Lau, een hele goede reis morgen! Helaas kan ik niet komen om je nog even uit te zwaaien.
    Ik hoop dat we snel weer iets van je zullen horen (lezen) en foto's te zijn krijgen ;)

    Gister jullie feestje was erg gezellig! Bedankt nog daarvoor. Heel veel succes en plezier in ZA!

    Lfs Tanja

  • 16 Februari 2008 - 18:57

    Dienke:

    Hey Lau! Nog 1 avond voor je life time experience begint. Natuurlijk gaan we veel berichtjes voor je achter laten! Maar eerst kom ik je morgen samen met Nic nog gezellig even uitzwaaien ;) Liefs

  • 16 Februari 2008 - 21:29

    Elsewiets:

    Ha Laura,
    Ontzettend veel plezier gewenst!
    Ik ben benieuwd naar je verhalen.
    Heel goede reis! Vergeet je zonnebril niet!
    Liefs, Els.

  • 17 Februari 2008 - 09:47

    Linda:

    Whoo met zwembad Laura, goed geregeld! Fijne reis en ik ben benieuwd naar je avonturen!

  • 17 Februari 2008 - 12:32

    Dees:

    heej meiske! het feestje was erg geslaagd!
    echt heel veel plezier en leerervaring!!!

    succes meiske!!

    dikke knuff

  • 17 Februari 2008 - 12:45

    Agat:

    hej lau!

    je bent nu op weg naar kaapstad! nogmaals een hele goede reis.. Leuk dat je deze site heb aangemaakt :) ben nu al benieuwd na je verhalen en fotos

    liefss Agat

  • 17 Februari 2008 - 15:01

    Sandra:

    En over een half uurtje stap je het vliegtuig in.. :D

    Bedankt voor het leuke feestje afgelopen vrijdag, was een mooie manier om afscheid van jullie beide te nemen!

    Liefs Sandra.

  • 17 Februari 2008 - 22:05

    Maaik:

    Tadatada je eerste berichtje vanuit London!! Ik heb natuurlijk even gezwaaid toen je in London landde en daarna weer vertrok met je vliegtuig, hopelijk heb je het gemerkt!!

    Dikke kus Maaik

  • 17 Februari 2008 - 22:18

    Milana:

    Heeeeel veel plezier!!! Goede reis gehad?? Ben super benieuwd hoe het daar is!! x

  • 18 Februari 2008 - 09:52

    Nienke:

    Hee Lau,

    Erg leuk dat wij je kunnen volgen via deze site. Ben benieuwd naar de eerste foto's etc..

    Nogmaals geniet ervan!

    Liefss

  • 19 Februari 2008 - 14:12

    Nicole:

    Heee Lau!

    Je zit er al lekker als het goed is ;)!!
    Heel benieuwd naar je stekkie :D!

    Post maar lekker veel berichten en foto's!

    Liefs Nic

  • 20 Februari 2008 - 12:23

    Manouk:

    Hee meis, tis een late reactie van mij, sorry daarvoor, maar we hadden even geen internet (een week!! :s)
    Maar had je wel even gesmst, ben heel benieuwd hoe je het daar zult gaan hebben en ga je dan zeker ook op de voet volgen. Hopelijk een goede reis gehad?! Lfs


  • 22 Februari 2008 - 09:46

    Bart:

    Hey Laura, de eerste dagen zullen wel voorbij zijn nu! Hoorde dat je reis goed verlopen was en hoop maar dat het goed bevalt en naar 't zin is! Heel veel plezier en succes nog daarzo!! Groeten uit Maastricht, Xxx Bart

  • 24 Februari 2008 - 10:18

    Lize:

    Hey lief nichtje!!!

    Heb je site zelf al gevonden, was niet zo moeilijk te gokken. Hoorde dat je goed aangekomen bent! Leuk dat we nog even in nijmegen samen komen stappen. Ik wil ook wel in stellenbosch komen stappen, maar the oz...kost nogal wat.
    Ben benieuwd hoe het met je is!!!
    Kreeg trouwens een vage valentijnskaart....daar weet jij natuurlijk niks van he?
    Heeft Guido ook een site?
    Heel veel plezier, geniet en succes! Ik kijk uit naar de eerste foto's en verhalen!

    liefs lize

  • 25 Februari 2008 - 21:14

    Ellis:

    He Laura!

    Ben je goed aangekomen?
    Ben beniewd naar je eerste avonturen!!!
    Ik wacht vol spanning op je eerste berichtje vanuit Zuid-Afrika!

    Liefs kus Ellis

  • 27 Februari 2008 - 14:19

    Nicole:

    Lau!

    Het wordt tijd voor je volgende verhaal! :P ;)

    xxx

  • 27 Februari 2008 - 16:23

    Dees:

    nicole daar ben ik het helemaal mee eens :):)

    have fun daar laura!!

    kuz hier uit het (beetje) zonnige Nederland :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lievelde

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2008

Update vanuit Stellenbosch!

02 Mei 2008

Een wereld van verschil!

12 April 2008

Werken, Onspannen & Genieten

22 Maart 2008

Ja hoor, ik leef nog!

27 Februari 2008

Eindelijk bericht!
Laura

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 28266

Voorgaande reizen:

02 December 2011 - 08 April 2012

Spaans en Avontuur

17 Februari 2008 - 28 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: